Serius, Aku Memang Nak Termuntah Tengok Perempuan Itu..

   
Aku sekarang sedang berada di rumah
pulang bersama dengan Loh, roommate ku
aku pulang ke sabak bernam
manakala dia pulang ke tanjung malim, rumah kakak dia..

dari kolej 12 berjalan kaki menuju stesen universiti
kemudian menaiki LRT ke KL sentral
kemudian menaiki KTM ke Sg. Buloh
Kemudian menaiki bas dari Sg. Buloh ke Kuala Selangor
Kemudian menaiki bas dari Kuala Selangor ke Sabak Bernam
dan sampai rumah dengan selamat
Alhamdulillah..

Semasa dalam LRT, ada sekumpulan remaja menyerbu
masuk ke dalam perut gerabak dalam keadaan bising
aku mengerling dan melihat telatah mereka
rupanya mereka sedang ber'explorace'
kecoh satu gerabak dengan hilai tawa mereka

aku terpandang seorang perempuan 
melayu
sedikit gempal
tidak bertudung
memakai baju ketat tanpa lengan 
berwarna pink
hingga menampakkan tali kotangnya
berpeluh-peluh
sambil sibuk mentelaah peta explorace mereka

serius
aku memang geli
sudahlah mendedahkan tubuh badannya yang jelek itu
berkilat dengan renik peluh
berkilau-kilauan dipantulkan sinaran mentari

dengan bau peluh yang tidak menyelesakan
menyesakkan halkum
aku tidak tahan
lantas aku mencari-cari tempat
menjauhi mereka

entah mengapa mereka terlalu aktif
berlari-lari dalam gerabak
seakan mencari sesuatu
akhirnya kumpulan itu mendekati aku juga

dan tidak semena-mena
lengan perempuan itu melanggar lenganku
bersama percikan peluh
dengan geselan yang licin
dan berlendiran

ARGHHHH!!!

aku bersumpah
bahawa hatiku saat itu
menyumpah ranah perempuan itu..

(dalam hati aku ketika itu memang nak termuntah tengok perempuan tu..BUEEEK!!! EEE, GELI WEEKK!!!)

14 Bisikan:

  1. masyaAllah,,,ap nk jd ngn prempuan zmn skrg niey???

    BalasPadam
  2. entah la hazirah.. jijik betul tengok peluh dia.. bila terbayang rasa loya betul..huuu

    BalasPadam
  3. sabo je lah Ki, dugaan. nape ko tk muntah je mase tu? haha. biar dia tau betapa &*^%$ nye bau die. hihi.. kalu ko wt camtu, aku gerenti dia tk berani kuar ngan pakaian camtu slama patploh hari. haha..

    BalasPadam
  4. uish, idea anda itu sangat2 bernas.. nescaya akan ku lakukan ianya andai terserempak buat kali kedua... haha..

    BalasPadam
  5. betul juga tu..tpi t kal0 ttap sama n xb'rubah???bgaimana lak ek???

    BalasPadam
  6. salam..
    memang wajar saje kalu anda geli melihat perempuan itu..

    tp bg insan y tahu soal agama, tak sepattnya la berfikir camtu..mgkin dia itu tak tahu, so, kita y tahu la kena bagitau..tak sme bertuah n beruntung dpt belajar soal2 agama sbgaimana enta..itulah tugas bg yang belajar agama. menyampaikan..

    dakwah itu halus..mst guna cra y halus tuk dekati org2 camtu..jagn terlalu tegas dan cpat menilai..ditakuti ramai y beraggapan dakwah hanya tuk org y da baik..sepatutnya plg pentg bg org y da jauh tersesat..

    itulah medan enta..itulah realiti kehidupan skrag..

    moga terus thabat dan sabar dlm pjuangan..

    ianya hanya pendapat peribadi sy..kalau tak boleh terima, tak apa..asif..

    wassalam..

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. em, xpela..dugaan tu zaki..
    itulah realiti akhir zaman skrg...

    BalasPadam
  10. hazirah - betul, kita takde kudrat untuk memberi hidayah pada manusia.. kita hanya mampu berusaha..kalau tak berubah jugak, kita serahkan segala ketentuan pada Allah.. hanya Allah yang mengetahui kesudahan hamba2Nya..

    Ratu Syahadah - syukran atas teguran.. bimbang juga takut2 di akhir hayat perempuan itu, dia berubah menjadi hamba yang solehah dan taat pada perintah agama, manakala kita yang sibuk menghina dan mengutuk mereka akhirnya berubah menjadi sebaliknya.. NAUDZUBILLAH MIN ZALIK..

    Mastinah - dugaan takkan pernah habis dalam jiwa seorang muslim..huhu

    BalasPadam
  11. Pengalaman hebbat 2 akhi Zaki... hohO

    BalasPadam
  12. hebat? nak alami sendiri ke? huhuhu

    BalasPadam
  13. cian kt mpuan tu..hmmm
    moga Allah bgi hidayah kt dy,ameen~

    BalasPadam
  14. abiz tu dah nak terlggar nk wat
    camne,perkare da berlaku...btol kte jiey..moga2 dye diberi hidayah pd mase akan dtg...ALLAH da tetapkan sjak azali lgi...same2 kte doakan...
    ameen....(^_^)...wsslam.

    BalasPadam

 

Like Our Page

TQ to all my followers =)

Recent Visitors