Zikir Munajat Lengkap



Assalamualaikum WBT.

Di kesempatan kali ini, saya ingin berkongsikan zikir munajat versi panjang.

Saya menghafaz zikir ini ketika belajar di MTAQPC, kerana ianya merupakan antara kegemaran saya ketika belajar di sana.

Setiap jumaat malam sabtu, kami akan menantikan slot ini dijalankan di surau bersama dengan rakan-rakan.

Setelah keluar dari institusi tersebut, saya jarang jumpa orang di tempat lain mengamalkan zikir ini.

Pada asalnya saya cuba mencari zikir munajat ini di internet, tapi tidak ditemukan.

Akhirnya dengan menggunakan ingatan lampau, saya cuba untuk mengingat kembali susunan dan alunan zikir tersebut.

Maka hasilnya adalah seperti yang anda akan baca di bawah ini nanti.

Semoga bermanfaat buat kalian.


Zikir Munajat Lengkap
Zikir Munajat Full
Zikir Munajat Panjang
Zikir Munajat Complete

Ulasan